+420 558 274 155  (Po-Pá 08:00-18:00)

Často kladené otázky

Proces repase

Repase každého typu produktu probíhá jiným způsobem, zjednodušeně však proces probíhá následovně. Nejdříve díl vždy kompletně rozebereme na jednotlivé komponenty. Všechny nevyhovující části vyměníme za nové, ostatní komponenty očistíme či opískujeme, následně díl smontujeme a důkladně otestujeme. Každý repasovaný produkt prochází stejnými funkčními testy jako nový díl. 

Repasované produkty musí splňovat naprosto stejné parametry jako nový kus a prochází také stejným procesem testování. Rozdíl je proto pouze v ceně a v záruční lhůtě. Nové produkty jsou dražší a poskytujeme na ně záruku 2 roky, na každý repasovaný díl garantujeme 5letou záruku.

Repasovaný kus je kompletně demontován, všechny nevyhovující součástky jsou vyměněny za nové, původní komponenty jsou očištěny či opískovány a na závěr procesu je produkt otestován. Testovaný kus je použitý díl, který je však funkčně srovnatelný s novým či repasovaným kusem, jelikož musí projít stejnými zátěžovými testy, vzhledově jsou však odlišné. Na testovaný kus poskytujeme záruku 1 rok, na repasovaný díl 5 let.

Autodíly získáváme nejčastěji ve specializovaných sběrnách použitých autodílů zejména ve Velké Británie, Německu a Francii. Repase probíhá přímo u nás v Opavě, na kvalitu dohlíží naše francouzská pobočka REMANTE SAS se sídlem v Lyonu.

Repasované produkty musí splňovat naprosto stejné parametry jako nový kus a prochází také stejným procesem testování. Veškeré vadné díly jsou vyměněny za nové a povrch každého repasovaného produktu je ošetřen tak, aby byl zaměnitelný s nový kusem. Na všechny naše repasované produkty poskytujeme záruku 5 let.

Repasované produkty šetří nejen Vaši peněženku, ale i životní prostředí. Vdechujeme starým autodílům nový život, čímž ušetříme 79 % zdrojů oproti výrobě nového kusu.

Objednávky

Objednávku vytvoříte jednoduše na našem e-shopu. Budete-li potřebovat pomoct s vyhledáním správného dílu či s dokončením objednávky, neváhejte nás kontaktovat.

Jsou tři možnosti, jak díl vyhledat – podle SPZ vozidla, podle specifikací automobilu, případně podle číselného označení starého kusu (jak jej najít naleznete zde). Budete-li potřebovat pomoct s vyhledáním správného produktu, neváhejte nás kontaktovat.

Nemusíte, po registraci však získáváte slevy na další objednávky.

Doprava i svoz starého dílu je po celé České i Slovenské republice zdarma. Více o možnostech dopravy naleznete v sekci Doprava.

Objednávky produktů skladem vytvořené do 16:30 jsou doručeny do 24 hodin.

Ano, nevyhovující nepoužité zboží je možné bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky.

Staré díly

Zda Váš starý díl vykoupíme si můžete ověřit s naší zákaznickou péčí na čísle +420 558 274 155.

Chceme-li Vás starý díl vykoupit, jeho svoz pro Vás zařídíme zdarma. Více informací Vám poskytne náš vyškolený personál na telefonním čísle  +420 558 274 155.

Všechny vrácené staré díly musí být důkladně zabaleny, před vložením dílu do balíku doporučujeme díl zabalit do igelitového obalu, tím zabráníme průtoku zbytkových kapalin. Neručíme za poškození špatně zabaleného dílu zákazníkem

Záruka

Na veškeré repasované produkty poskytujeme záruku 5 let, na nové produkty 2 roky a na testované produkty 1 rok.

Záruku poskytujeme na kompletní díl, nikoliv na jednotlivé komponenty. Ručíme vždy za funkčnost celého produktu.

Zboží můžete jednoduše reklamovat vyplněním našeho online formuláře. Na reklamovaný kus Vám rádi zdarma zajistíme svoz po celé České a Slovenské republice. O přijetí dílu do reklamačního procesu Vás budeme informovat e-mailem a nejpozději do 30 dnů obdržíte vyjádření. Více informací naleznete zde.