+420 558 274 155 (Po-Pá 08:00-18:00)
Hledání podle | Příklad |
---|---|
Výrobce produktu | GARRET |
Typ produktu | Turbocharger |
Model produktu | ABS mk60 |
Výrobní číslo automobilky OEM | 38253019 |
Číslo výrobce produktu | 751851-5004S |
Chybový kód | P0340 |
Reklamace online
Zboží můžete jednoduše reklamovat pomocí našeho formuláře. Na reklamovaný kus Vám rádi zdarma zajistíme svoz po celé České a Slovenské republice.
Díl můžete také zaslat na níže uvedenou adresu, případně donést osobně na naši pobočku.
REMANTE Group s.r.o.
REKLAMACE
Sadová 189/44
746 01 Opava
IČ: 02617862
DIČ: CZ02617862
Založit reklamaci online
Reklamační řád
Tento reklamační řád je určen pro osobu spotřebitele (maloobchod). Ustanovení pro velkoobchod (tj. vztah mezi naší společností a fyzickou či právnickou osobou, která uzavírá smlouvu v rámci vlastní obchodní, výrobní nebo obdobné činnosti či při samostatném výkonu svého povolání) nejsou zákonem ani tímto reklamačním řádem definována.
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a služeb poskytovaných naší společností.
Remante Group s.r.o.
se sídlem Na Starém břehu 2756/7, 746 01 Opava,
IČ: 02617862
DIČ: CZ02617862
zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem
v Ostravě, oddíl C, vložka 65075
Doručovací adresa
Sadová 189/44, 746 01 Opava
Telefonní číslo
+420 731 447 502Emailová adresa
info@remante.com1. Za jaké vady zboží odpovídáme?
Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:
- má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy
- je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zbožív souladu s článkem 6 Všeobecných obchodních podmínek.
Reklamační proces
Reklamaci můžete založit jednoduše v Reklamace online a my už zařídíme vše ostatní, včetně svozu Vašeho dílu.
Pokud Vám tato možnost nevyhovuje, vyplňte prosím tento formulář a zašlete jej spolu s reklamovaným produktem na naši adresu:
Remante Group s.r.o.
REKLAMACE
Sadová 189/44
746 01 Opava
IČ: 02617862
DIČ: CZ02617862
O přijetí dílu do reklamačního procesu budete informováni e-mailem.
Potřebujete-li pomoci s vyplněním dotazníků, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 558 274 155 nebo emailové adrese: info@remante.cz
Máte-li dotazy týkající se stavu Vaší reklamace, kontaktujte nás na telefonním čísle uvedeném v emailu o potvrzení přijetí dílu do reklamačního procesu, případně na +420 731 447 509 nebo na emailové adrese: reclamation@remante.com
Vrácení zboží
Objednali jste si jiný produkt, než jaký potřebujete?
Nevadí, nevyhovující nepoužité zboží je možné bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky.
Správný díl Vám pomůže vybrat náš vyškolený personál, neváhejte nás proto kontaktovat na telefonním čísle +420 558 274 155
Zboží musí být zabaleno v původní krabici, nesmí chybět žádné komponenty, těsnění ani protokoly o testování dílu. Jejich ztráta může znamenat ponížení vrácené částky.
Zabalené zboží zašlete spolu s vyplněným formulářem na tuto adresu:
REMANTE GROUP s.r.o.
VRÁCENÍ NEPOUŽITÉHO ZBOŽÍ
Sadová 189/44 - budova H
746 01 Opava
Peníze Vám budou zaslány na Váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od převzetí zásilky.